2 simple tricks til effektivt at få energi om morgenen

Tip til energi

Vand med friskpresset citron – simpelt men effektivt til mere og hurtig energi

Kender du det at du bare ikke føler, at du kan vågne om morgenen?

Jeg har fundet 2 MEGET simple ting, som gør en kæmpe forskel for mig, når jeg vågner.

1) Rense øjne med koldt vand. Vi kender alle det at plaske kold vand i ansigtet, og hvad det gør for energien. Hvis du fokuserer på at rense øjne med kold vand, vil du hjælpe kroppen til at vågne hurtigere. Du plasker simpelthen bare koldt vand i åbne øjne et par gange. I yoga-verdenen har dette trick været kendt i mange år, som en af de mere milde udrensningsformer.

2) Drikke et stor glas vand med friskpresset citron lige når du vågner. Vores krop består af en meget stort procentdel vand. Vores celler har brug for vand for at fungere korrekt, og derfor vækker du hele kroppen ved at tage et stort glas vand lige når du vågner. Ved at tilsætte citron neutraliserer du også syrer, og renser dermed kroppen.

MEN tro ikke bare på hvad jeg siger – prøv det de næste dage, og lad mig høre om du kan mærke forskel! Hvis dette ikke hjælper dig, så skal der stærkere kræfter til. Skriv til info@mindyourfoods.com for at booke en “mere-energi-konsultation”.

One response

  1. Har aldrig fået skrevet at jeg elsker dit indslag og er helt vild med dine billeder 🙂

    Sendt fra min iPhone

    Den 27/08/2013 kl. 16.30 skrev Mind Your Foods :

    > >

Skriv et svar

